Forum www.theadamsevani.fora.pl Strona G│ˇwna
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

Zapraszam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.theadamsevani.fora.pl Strona G│ˇwna -> » Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 743
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 15:58, 21 Mar 2014    Temat postu: Zapraszam

Gdy miesiaczka sie przesuwa a jajnik boli to moze wskazywac na torbiel, ktora moze sama sie wchlonac ale najczesciej wymagamy pomocy lekarskiej [link widoczny dla zalogowanych] Indywidualne podej┼Ťcie , ma┼ée grupy wszystko ok. epicentrum ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ci─ů┼╝e ze stosunku przerywanego zdarzaj─ů si─Ö - s─ů tego dowodem dzieci zrodzone z 1 stosunku w ca┼éym cyklu - czasem ze stosunku, w kt├│rym penis zosta┼é wprowadzony do pochwy tylko na \kilka ruch├│w\ - na sporo czasu przed wytryskiem.W tym wypadku matka najlepiej wie, kiedy zasz┼éa w ci─ů┼╝─Ö - a nie cytat bez ┼éadu i sk┼éadu - cho─ç wierz─Ö w dobre intencje cytuj─ůcego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wymiar czasu opieki - 9 godz.dziennie, Wraunki płacowe do uzgodnienia.
W Warszawie jest sklep Dora w ┼üodzi na ul Legion├│w(co┼Ť w tym rodzaju) s─ů takie rozmiary.

Fool's Garden - tam si─Ö t┼éuk┼éo szk┼éo na pocz─ůtku [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] p2954.html W dodatku by┼é na suficie. Hej,Agamadrid, jeste┼Ť tu jeszcze? Ju┼╝ jest lepiej, czuj─Ö si─Ö w miar─Ö normalnie, ale ┼╝adnego \powera\ nie mia┼éabym chyba si┼éy przej┼Ť─ç 20 km, jak na tych wczasach. chyba, ze ktos bedzie tak wspanialomyslny ze uzyje zabkow do sciagniecia pazurkow... [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam Ponczoszanka, dzi─Ökuj─Ö za wyczerpuj─ůc─ů odpowiedz Bior─Ö si─Ö jutro za okres przygotowawczy Pr├│bowa┼éam ju┼╝ 2 razy przeprowadzi─ç g┼éod├│wk─Ö tygodniow─ů i wszystko by┼éo spoko, tylko ┼╝e mara┼éam na ko┼äcu, bo nie wiedzia┼éam jak z nich wyj┼Ť─ç Podoba mi si─Ö to ┼╝e wg twojej wersji okres przygotowawczy powinien trwac 2 tygodnie - wg niekt├│rych ┼║r├│de┼é wystarczy 1 dzie┼ä + troch─Ö wi─Öksza dawka Alaxu, co wydaje mi si─Ö absurdem Napisz mi jeszcze jak d┼éugo trwa twoja g┼éod├│wka - tydzie┼ä? dostaje si─Ö taka tabletk─Ö i po godzinie pobieraj─ů krew. bardzo sie ciesze ,ze juz masz dzis 7 dzien i tyle wytrwalas Mia┼éam od chirurga ma┼Ť─ç jak─ů┼Ť chyba antybiotyk i robi┼éam opatrunki przed tym moczy┼éa i w sodzie i w riwanolu (nie wiem jak to sie pisze) ale na nic ca┼éy czas mi wraca. B─Öde dzwoni┼éa do Kraka ┼╝eby potwierdzi─ç sw├│j przyjazd na konsultacje to zapytam jaki lekarz bedzie w├│wczas. mi┼éego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie tylko moherowy
[link widoczny dla zalogowanych]
Sama jestem prawie w jej (Korcz) wieku i lepiej wygladam


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.theadamsevani.fora.pl Strona G│ˇwna -> » Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin